24 november

Shuu bree!♥
Råkade lägga märke till att idag är det bara en månad kvar tills julafton ♥ Känns som att tiden går snabbt nu, nyss var det ju sommar och solen var uppe halva natten, nu är det helt plötsligt nån senhöst/vinter och man har tur om solen fortfarande är uppe när man kommer hem från skolan! Men det skulle inte vara lika mycket julstämning/mys faktor om det vore sommar året runt, men några extra varma månader hade man kanske inte tackat nej till hihi! Hur som helst, en månad kvar till jul och det är god tid att börja skiva sin önskelista. Har en del saker jag vet att jag vill ha, dock blir listan kortare ju äldre man blir har jag märkt, trodde inte att det ålders syndromet skulle drabba mig, usch! Nu över till listan, uppdaterar när den är klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0