I skolan

Godmorgon!
Sitter i skolans datasal, har nog aldrig stött på segare datorer än såhär :D eller Jenz kanske men... hennes räknas nog knappt som en data, mer som nått antikt föremål :D
Har just skrivit en sammanfattning av ett grupparbete vi gjort i historian, om varför jag valde att fördjupa mig i just woodstock. Men det är ju rätt självklart tycker jag, droger och hippies, det är ju... eh.. awsome lol hehe, fast de fattar säkert inte läraren att det är så klart :D
Tidigare idag hade vi samhällskunskap, vi ska bilda partier i klassen, måste säga att jag har intressanta klasskamrater, att lyssna på deras diskutioner assåh, "föd upp valar i vänern, legalisera marijuana(min idé) och sätta kungen i konvux" haha, får se hur detta slutar för vår klass :D
Efter skolan ska jag möta upp jenz i stan, hon ska hjälpa mejj att köpa *hemligt* och sen hem till mejj och fixa, kanske min sista dag som blond nu, men det är inte säkert, ikväll blir det designmekk, fett naaaajjs :D
Smell you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0