Mörkt hår

ChaCha bloggen (-.-')
Är underbart glad över att min mörkare hårfärg visade sejj passa mejj så bra, haft ångest och så hela dagen för jag visste inte om de skulle passa, klart jag kommer sakna det vitblonda, men detta såg bättre ut så!
mja, efter skolan idag så mötte jag upp först Jenz och sen Frida i nordstan, min älsklingsflickor ♥
Vi började med att köpa min hårfärger, sen skulle Jenz köpa en krya på dejj present till sin pojkvän, en sån sötnos är hon, sen tog vi en fika och drog hem till mejj! Färgade mitt hår, först rött sen mörkt och sen njaa, skulle dom iväg!
Om man ska föklara min hårfärg blir det nog rödbrunlilasvart :O men aa som sagt, jättenöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0